• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Navijači, nogomet ni vse!

Še dva dneva nas ločita od finala Lige prvakov v Madridu. Sponzor turnirja Hotels.com se je ob tem domislil, kako nagovoriti navijače, da si bodo ogledali še kaj drugega kot le nogometno tekmo.

Statistični podatki kažejo, da tri četrtine športnih navijačev, ki se odpravijo na tekmo v tujino, nikoli ne obišče umetniških galerij, da več kot polovica med njimi je le hrano, ki jo poznajo od doma, da se skoraj dve tretjini nikoli ne družita z domačini in da kar petina med njimi pogosto niti ne ve, v katerem mestu sploh so. Morda bo k temu, da bodo ti podatki pozitivnejši, pripomogel tudi oglas, v katerem Eric Cantona, legenda kluba Manchester United, Britance poziva, naj se v španski prestolnici posvetijo tudi kulturi, zgodovini in dobri hrani, ne le nogometu. V finalu, ki bo 1. junija 2019, se bosta pomerili britanski moštvi Tottenham Hotspur in Liverpool FC, kar pomeni, da bo Madrid poln navijačev z Otoka. »Nogometni navijači so pogosto zelo strastni ljudje, a vemo, da si običajno ne vzamejo dovolj časa, da si ogledajo mesto, kamor pridejo na tekmo. Kot blagovna znamka, povezana s turizmom, si želimo to spremeniti in zato smo se obrnili na Erica Cantono, ki je med Britanci prava ikona,« pravi Adam Jay, predsednik znamke Hotels.com.