• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Največ iskrenosti je na LinkedInu

Britanska revija Campaign je v raziskavi o kulturi po obdobju vplivnežev (»post-influencer culture«) ugotovila, da se skoraj polovica uporabnikov družbenih omrežij negativno odziva na sponzorirane objave in da je LinkedIn tista platforma, na kateri se uporabniki pokažejo v najbolj iskreni luči.

Kar 45 odstotkov uporabnikov družbenih omrežij na sponzorirane objave gleda negativno (številka je še večja v starostni skupini od 18 do 24 let, kjer je takšnih uporabnikov kar 55 %), kar pomeni, da bodo morale blagovne znamke precej prilagoditi svoje marketinške strategije. Rezultati raziskave kažejo, da je za uporabnike pri odločitvi, kateremu vplivnežu slediti, najpomembnejši dejavnik pristnost njihovih objav. Ta se zdi najbolj pomembna četrtini vseh uporabnikov, v starostni skupini od 18 do 24 let pa največ pomeni kar štiridesetim odstotkom vprašanih.

V raziskavi so med drugim spraševali tudi, na kateri platformi imajo mlajši uporabniki občutek, da se na njej lahko najbolje izrazijo. 37 % vprašanih je dejalo, da je to Instagram, 20 % jih je izbralo Facebook. Facebook po mnenju mlajše populacije postaja tisto družbeno omrežje, ki ga uporabljajo njihovi starši, mlajše generacije pa imajo raje druge platforme. Platforma, za katero večina ljudi pravi, da so na njej najbolj iskreni oziroma na njej pokažejo svoj pravi jaz, je LinkedIn, ki ga je izbralo 21 % vprašanih. 14 % se je odločilo za Snapchat, 13 % za Instagram, 12 % pa za Facebook.