• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zavarovalnici Triglav velika nagrada za marketinško odličnost

Društvo za marketing Slovenije je na 24. Slovenski marketinški konferenci podelilo nagrade za marketinško odličnost. Med devetimi finalisti so bili nagrajeni Zavarovalnica Triglav, ki je prejela veliko nagrado, ter podjetji Ceneje in Lumar IG, ki je prejelo tudi posebno nagrado komisije.

Zavarovalnica Triglav je poleg velike nagrade za marketinško odličnost 2019 dobila tudi nagrado v kategoriji velikih podjetij marketinga končnim kupcem (B2C).

Zavarovalnica Triglav je poleg velike nagrade za marketinško odličnost 2019 dobila tudi nagrado v kategoriji velikih podjetij marketinga končnim kupcem (B2C). Uspeh gre po besedah organizatorjev pripisati inovativnemu reševanju izzivov uporabnikov in izrazitemu razlikovanju aktivnosti v različnih segmentih. V Zavarovalnici Triglav sicer pravijo, da kljub dolgoletni tradiciji ves čas spodbujajo iskanje skupnih rešitev za izzive sodobnega časa v prostoru, kjer delujejo. »Smo vodilni v uvajanju novosti v svoji panogi, ob tem pa ohranjamo visoko stopnjo zaupanja in zadovoljstva naših strank. Naša drugačnost se odraža predvsem pri inoviranju poslovanja z namenom bolj učinkovitega približevanja našim strankam,« pravijo v Zavarovalnici Triglav.

Zmagovalci pomikajo marketing na višjo raven

Med letošnjimi finalisti so bila podjetja Ceneje, Danfoss Trata, Intra Lighting, Coca-Cola HBC Slovenija, Lumar IG, Športna loterija, Mercator, SPAR Slovenija in Zavarovalnica Triglav.

 V kategoriji B2B podjetij je slavilo podjetje Ceneje.

V kategoriji malih in srednjih B2C podjetij je slavilo podjetje Lumar IG, ki mu je komisija podelila še posebno nagrado, saj postavlja nove marketinške standarde v svoji panogi. 

»Vsem zmagovalcem nagrade je skupno to, da presegajo naša pričakovanja v strateški marketinški usmeritvi podjetja. Vsak od zmagovalcev znotraj svoje panoge dosega vrhunske rezultate, ki so posledica marketinških aktivnosti. Dobitniki priznanja odlično poznajo svojo panogo in z inovativnimi ter celostnimi marketinškimi pristopi premikajo raven marketinga v panogi še višje,« je povedal dr. Mitja Pirc, predsednik Društva za marketing Slovenije (Deloitte) in predsednik drugostopenjske komisije.

Predsednik Društva za marketing Slovenije dr. Mitja Pirc (Deloitte) in predsednik drugostopenjske komisije za nagrado

DMS je nagrado za marketinško odličnost podelil peto leto zapored. Doslej so veliko nagrado prejela podjetja Droga Kolinska (2018), Steklarna Hrastnik (2017), Adria Mobil (2016) in Postojnska jama (2015).