• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Leseni svinčnik za Fedoro

Poleg grafičnega oblikovalca Tomata Koširja je sloviti »leseni svinčnik«, nagrado, ki jo podeljujejo na festivalu D&AD, prejelo še eno slovensko delo. V kategoriji Produktno oblikovanje je nagrado prejela embalaža Pet Nat, ki jo je za Hišo avtohtonih vin Fedora ustvarila agencija Pristop.

Kot direktorica projekta se je v Pristopu pod projekt podpisala Damjana Grošelj, umetniška direktorja projekta sta Barbara Podlogar in Matija Kocbek, slednji je tudi illustrator in kreativni direktor. Za uspeh projekta so zaslužni še tesktopisec Peter Zabret, oblikovalec Samo Jarc ter producent Primož Korošec.

Ena izmed značilnosti Pet Nat vina je, da je zaradi naravnega postopka pridelave, sprva povsem motno, nato pa se sčasoma zbistri. Zaradi te lastnosti so se v Pristopu odločili za zasnovo z motivom mornarja z manjkajočim očesom, ki ob bližnjem pogledu razkrije, kaj skriva globoko v ozadju svojega spomina in steklenice. »Da pa ob prebranem ne boste le begali s pogledom, vam v branje priporočamo spremljajočo zgodbo, ki bo razbesnela nevihto vaše domišljije in vas povabila v nedrje Fedorinih skrivnosti,« pravijo v agenciji.