• Facebook
  • Twitter
  • RSS

D&AD: Tomato Košir prejel »leseni svinčnik« za naslovnico Objektiva

Na festivalu kreativnosti in oblikovanja D&AD v Londonu so podelili 720 nagrad, t. i. »svinčnikov«. Agencija leta je Droga5, oglaševalec leta Apple, med nagrajenci pa je tudi slovensko delo.

Grafični oblikovalec Tomato Košir je za naslovnico Dnevnikove sobotne priloge Objektiv »O bogu predanih ljubiteljih otrok« prejel t. i. »leseni svinčnik« (sicer podeljujejo tudi rumenega, grafitnega in črnega) v kategoriji časopisnih naslovnic. Košir se je sicer pred kratkim podpisal tudi pod naslovnico tematske priloge britanskega časopisa The Guardian.

Brez družbene komponente ne gre

Tudi D&AD sledi globalnim trendom v oglaševanju, ko oglaševalci v akcije tako ali drugače vključujejo družbeno komponento ali opozarjajo na določen družbeni problem (kar seveda prepriča tudi žirije na oglaševalskih festivalih). Po besedah direktorja Tima Lindsayja ima vsak dobitnik velike nagrade – t. i. »črnega svinčnika« – močno družbeno sporočilo. Črni svinčnik je sicer prejelo pet akcij, med katerimi je bralcem MM-a verjetno najbolj znana Nikejeva kontroverzna kampanja »Dream Crazy« s Colinom Kaepernickom , ki je delo agencije Wieden+Kennedy.

Akcija: »The Truth Worth It«, oglaševalec: The New York Times, agencija: Droga5

Akcija: »Viva La Vulva«, naročnik: Somesuch, agencija: AMVBBDO

Akcija: »Introducing the XboX Adaptive Controller«, oglaševalec: Microsoft

Akcija: »Project Revoice«, oglaševalec: The ALS Association, agencija: BWM Dentsu