• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani so finalisti nagrade marketinška odličnost

Na 24. Slovenski marketinški konferenci bodo v torek, 28. maja 2019, na tradicionalni večerni slovesnosti v portoroškem GH Bernardin podelili nagrade v treh kategorijah, najboljši od vseh zmagovalcev pa bo prejel veliko nagrado marketinška odličnost 2019.

Društvo za marketing Slovenije z nagrado prepoznava najboljša podjetja oz. organizacije, v katerih je marketing trdno vpet v poslovno strategijo podjetja in je gonilo dobrih poslovnih rezultatov.  Med letošnjimi finalisti so: Ceneje, Danfoss Trata in Intra Lighting (kategorija B2B podjetij), Coca-Cola HBC Slovenija, Lumar IG in Športna loterija (kategorija malih in srednjih B2C podjetij) ter Mercator, SPAR Slovenija in Zavarovalnica Triglav (kategorija velika B2C podjetja). 

Dr. Mitja Pirc, predsednik Društva za marketing Slovenije in predsednik drugostopenjske komisije za nagrado, je povedal, da so finalisti podjetja, ki so jih na podlagi njihovih prijav prepoznali za izstopajoče, pri svojem marketinškem delovanju pa dosegajo nadpovprečne rezultate. »Izpostavljamo jih kot primere dobre prakse za ostala podjetja, ki želijo biti marketinško usmerjena,« je še poudaril.