• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions: Apple je kreativni oglaševalec leta

Organizatorji 66. mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so za kreativnega oglaševalca leta razglasili Apple. Tehnološki velikan nagrado prejme za »vrhunsko kreativnost v komuniciranju in marketinške pobude.«

Naziv organizatorji Kanskih levov podeljujejo podjetjem, ki se od drugih razlikujejo po inovativnem, globalnem marketingu svojih izdelkov ter spodbujajo kreativnost v tržnem komuniciranju. Apple je kreativni oglaševalec leta sploh prvič in bo naziv prejel od (tehnološkega) tekmeca Googla.

»Pri Applu od nekdaj verjamemo, da lahko kreativni in strastni ljudje spremenijo svet na bolje. Za te ljudi izdelujemo pripomočke in te ljudi nagovarja tudi naš marketing,«  je povedal Tor Myhren, podpredsednik oddelka za tržno komuniciranje pri Applu. Nagrado bo prejel na svečani podelitvi v Cannesu, ki bo 21. junija 2019.

Apple je na lanski izvedbi festivala Cannes Lions prejel dve veliki nagradi, in sicer za »plesni« oglas »Welcome Home« (režiral ga je Spike Jonze in ja, oglas je nor) in »Today at Apple«.