• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Slovenski poslanci zelo aktivni na družbenih omrežjih

Evropske volitve so pred vrati, agencija za odnose z javnostmi Grayling pa je ob tej priložnosti raziskala, kako aktivni so poslanci Evropskega parlamenta na družbenih omrežjih. Po raziskavi sodeč so v samem vrhu slovenski poslanci.

Foto: Pixabay

Najbolj priljubljeno družbeno omrežje med evropskimi poslanci je Facebook, ki ga uporablja 520 (od 751) poslancev, sledi mu Twitter, ki ga uporablja 496 poslancev. Profile na družbenih omrežjih imajo prav vsi slovenski poslanci, kar jih postavlja ob bok kolegom z Malte, medtem ko so poslanci iz Velike Britanije, Madžarske in Luksemburga tisti, ki so na družbenih omrežjih najmanj aktivni.

Kako pa je z njihovimi sledilci? Največ sledilcev na Twitterju (370.000) ima Poljak Jerzy Buzek iz Evropske ljudske stranke, sledi mu Belgijec Guy Verhofstadt (Zavezništvo liberalcev in demokratov za Evropo) s 350.000 sledilci, na tretjem mestu pa je Francozinja Nadine Morano (Evropska ljudska stranka) z 200.000 sledilci. Med slovenskimi poslanci Evropskega parlamenta ima največ sledilcev Tanja Fajon (Napredno zavezništvo socialistov in demokratov), in sicer 25.400.

Nataša Trslić Štambak, generalna direktorica podjetja Grayling za jugovzhodno Evropo, je o uporabi družbenih omrežij v Evropskem parlamentu povedala, da se morajo po njenem mnenju (bodoči) poslanci Evropskega parlamenta zavedati moči družbenih omrežij, pa tudi vedeti, kako uporabljati razpoložljiva orodja za boljše povezovanje z volivci. »Komunikacija o pomembnih vprašanjih mora potekati dvosmerno – poslanci morajo poleg objavljanja tudi poslušati svoje sledilce,« je med drugim poudarila.