• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ker je življenje čudovit šport …

Francoska blagovna znamka Lacoste je lani praznovala 85. obletnico, ki so jo zaznamovali z oglaševalsko akcijo »Timeless« (»Brezčasno«), letos pa ji sledi nova, ki so jo poimenovali »Life is a beautiful sport« (»Življenje je čudovit šport«). Akcija je osredotočena na tiskane oglase z znanimi osebnostmi in televizijski oglas, ki ga spremlja glasba Edith Piaf.

Oglaševalsko akcijo je zasnovala pariška agencija BETC, odločili pa so se, da bodo v njej izpostavili vrednote blagovne znamke Lacoste. To so trdnost, svoboda duha in gibanja ter kreativnost. Kot v prejšnjih dveh televizijskih oglasih tudi v novem nastopa par, ki pa tokrat ni srečno zaljubljen. V oglasu spremljamo njun prepir, ki se konča z metaforično razpoko med njima, ki raste, dokler ne ugotovita, da so šle stvari predaleč in se pobotata. Dramatičen prepir spremlja pesem »L’Hymne à l’amour«(»Himna ljubezni«) francoske legende Edith Piaf.

Lacoste bo v medijih prisoten tudi s tiskanimi oglasi, ki jih krasijo tri fotografije z ambasadorji znamke – tenisačem Novakom Djokovićem, manekenko Selah Marley in plesalcem Leom Walkom. Na fotografijah so upodobljeni, kot da hodijo proti vetru, pri tem pa poskušajo pokazati, da je napredek možen kljub morebitnim oviram.