• Facebook
  • Twitter
  • RSS

AGB Nielsen z rekordnim dobičkom

Podjetje AGB Nielsen (njihova najpomembnejša storitev je telemetrija) je tudi v letu 2018 poslovalo odlično. Ustvarili so skoraj 800.000 evrov čistega dobička (10 % več kot v letu 2017) in 2.805.598 evrov prihodkov (kar pomeni 5-odstotno letno rast).

Foto: Pixabay

Čeprav je podjetje AGB Nielsen po prihodkih na drugem mestu med raziskovalnimi podjetji (na prvem mestu je podjetje AC Nielsen), pa ga stabilno poslovanje in dobičkonosnost uvršča med najuspešnejša podjetja v MM-ovem pregledu poslovanja podjetij. Po dobičku je AGB Nielsen ves čas med petimi najbolj dobičkonosnimi agencijami. 

V raziskovalni agenciji je zaposlenih šestnajst ljudi, lastniki podjetja pa so AGB Nielsen Media Research Holding (58 %), GFK Slovenija (21 %) in Janja Božič Marolt (21 %). V AGB Nielsen lanskega poslovanja ne komentirajo.

Pregledali smo poslovanje 15 raziskovalnih podjetij in ugotovili, da so se njihovi prihodki v letu 2018 zvišali za štiri odstotke. Skupaj so analizirana podjetja ustvarila skoraj 19 milijonov evrov prihodkov.

V 456. številki Marketing magazina, ki izide konec maja, bomo predstavili prvi pregled poslovanja agencij v letu 2018. Predstavili bomo najbolj zanimive podatke, vsi podatki pa so naročnikom na MM na voljo brezplačno (pišite nam na: [email protected]).