• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Rekordni dobiček Future DDB

Futura DDB je v letu 2018 poslovala odlično in po do zdaj objavljenih podatkih dosegla najvišji dobiček med oglaševalskimi agencijami v Sloveniji. Lani so v agenciji ustvarili 844.677 evrov čistega dobička, kar je za slabih 25 odstotkov več kot leta 2017.

Foto: Pixabay

Futura DDB je imela leta 2018 10.400.000 evrov skupnih prihodkov, kar je za 14 odstotkov več kot leta 2017. 

Če k poslovanju Future DDB dodamo še poslovanje njihovega hčerinskega podjetja F2, ki je imelo lani 1.362.633 evrov prihodkov in 226.226 evrov čistega dobička, lahko rečemo, da si bodo leto v podjetju zapomnili kot izredno uspešno. »Velika preobrazba, ki smo se je v skupini Futura lotili konec leta 2015, iz leta v leto kaže boljše rezultate. Da bi se čim bolje usposobili za povezani svet, smo se takrat odločili specialistično organiziranost v več podjetjih združiti v en sam, dobro koordiniran in popolnoma integriran organizem, ki suvereno obvladuje celoten spekter marketinga. Poleg organizacijskega združevanja smo dodatno razvili nove storitve in programe, za katere menimo, da jih sodobna marketinška agencija nujno potrebuje: analitiko, načrtovanje nakupne poti, performans marketing, vplivnostni in vsebinski marketing, funkcionalno integracijo, povečali pa smo tudi delež svetovalnih storitev,« so uspeh komentirali v Futuri DDB.

Marko Vičič, direktor Future DDB, dodaja: »Rast v letu 2018 temelji na rasti naših zvestih naročnikov in začetku sodelovanja z nekaterimi novimi, kot so Arcont, AS, Hotel Bledrose in Phillip Morris, medtem ko gre dober rezultat pripisati predvsem izdelanim notranjim procesom ter skrbnemu ravnanju z lastnimi viri. Kdor zna poskrbeti za lastno učinkovitost, zna skrbeti tudi za učinkovitost naročnikovih vlaganj.«

Skupni prihodki 75-ih oglaševalskih agencij, ki smo jih v MM analizirali do zdaj, so bili sicer v letu 2018 za 4 odstotke nižji kot v letu 2017. 

V 456. številki Marketing magazina, ki izide konec maja, bomo objavili prvi pregled poslovanja agencij v letu 2018. Predstavili bomo najbolj zanimive podatke, vsi podatki pa so naročnikom na MM na voljo brezplačno (pišite nam na: [email protected]).