• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Stratkom z veliko rastjo prihodkov

Agencija za strateško komuniciranje Stratkom, ki jo vodita znana specialista za odnose z javnostmi, lobista in teoretika Franci Zavrl in Dejan Verčič, je v letu 2018 poslovala odlično. Prihodke so povečali za 38 odstotkov, čisti dobiček pa je bil višji od 500.000 evrov. V 456. številki Marketing magazina, ki izide konec maja, bomo predstavili prvi pregled poslovanja agencij v letu 2018. Vsi podatki so naročnikom na MM na voljo brezplačno (pišite nam na [email protected]).

Franci Zavrl s sodelavci v agenciji Stratkom je v letu 2018 posloval odlično.

Skupni prihodki podjetja Stratkom so znašali 1.835.719 EUR, kar jih uvršča na drugo mesto agencij za odnose z javnostmi v državi, za Pristop in pred agencijo Taktik, ki je ustvarila skoraj 900.000 evrov prihodkov. V Stratkomu so nam pojasnili, da njihove »storitve temeljijo pretežno na strateškem svetovanju, vedno večji segment pa predstavljajo razvojni projekti, kot so gradnja in upravljanje privlačnosti znamke delodajalca, zagovorništvo zaposlenih na družbenih omrežjih, korporativna uredništva zgodb in podobno.« Pojasnili so tudi, da za naročnike ne opravljajo oglaševalskih storitev in/ali medijskega zakupa.

Po njihovih navedbah so njihovi ključni naročniki A1, Adria Tehnika, DEM, Droga Kolinska, HSE, Interexport, Mercator, Natural Pharmaceuticals, Panvita, Slovensko nemška gospodarska zbornica, Vzajemna in drugi.