• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Prenehajte me klicati Jennyfer«

Francoska modna znamka Jennyfer se po dvajsetih letih vrača z novo oglaševalsko akcijo, v kateri med drugim sporočajo, da so pripravljeni na drastične spremembe.

Gre za blagovno znamko, ki so jo ustanovili leta 1985 in je hitro postala zelo priljubljena predvsem med mladimi ženskami. Danes imajo več kot 500 trgovin po vsem svetu, v zadnjem času pa so začeli graditi močno spletno skupnost. Na družbenih omrežjih imajo več kot tri milijone sledilcev, od tega 837 tisoč na Instagramu (ta številka je v zadnjih šestih mesecih porasla za sto odstotkov). V zadnjih dvajsetih letih niso skoraj nič oglaševali, zdaj pa je čas, da to spremenijo. Najavili so namreč »vrnitev« v velikem slogu, pri čemer jim je pomagala francoska agencija Buzzman. Oglaševalsko akcijo so poimenovali »#DontCallMeJennyfer«(#NeKličiteMeJennyfer«), s čimer obljubljajo, da bo odslej vse drugače. Če so njihove izdelke včasih nosila dekleta, ki so veljala za »trapasta« ali »otročja«, bo nova Jennyfer ciljala na močne ženske, ki vedo, kaj hočejo, in pozivala k temu, da pozabimo na vse stereotipe. S ključnikom #DontCallMeJennyfer želijo doseči, da ljudi ne označujemo s takšnimi ali drugačnimi izrazi, ampak da jih sprejmemo takšne, kot so, pa čeprav so včasih drugačni ali posebni. Prav zato svoje kupce pozivajo k uporabi še enega ključnika, in sicer #ZeroLabell (#BrezOznak), ki ga je za svojega vzelo že precej vplivnežev.