• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dunaj v novi podobi

Dunaj, ki velja za mesto z najvišjo kakovostjo življenja, ima novo vizualno podobo in strategijo, s katero se trudijo približati tako stanovalcem kot tudi turistom.

Dunaj je na samem vrhu lanske Guardianove lestvice svetovnih mest, v katerih bi si ljudje najbolj želeli živeti. Razlog za to naj bi bile številne zelene površine v avstrijski prestolnici, mestne plaže in lepa okolica, na primer vinogradi na gričih, ki obkrožajo Dunaj, od koder je lep razgled na mesto. Razlogi, kot so nizka stopnja kriminala, brezplačno zdravstvo in odlične možnosti za univerzitetno izobrazbo, pa so k temu še dodatno pripomogli.

Za novo podobo Dunaja so poskrbeli v dunajski podružnici mednarodne agencije Saffron, kjer so med drugim zasnovali novi logotip z novo, prepoznavnejšoo pisavo Wiener Mélange, ki so jo navdihnili napisi na nekaterih starih dunajskih stavbah. Pod eno samo blagovno znamko Stadt Wien so združili tudi več kot sedemdeset drugih blagovnih znamk in oddelkov, vse skupaj pa povezuje podoba ščita v avstrijskih barvah (gre za rdeč ščit z belim križem ali bel ščit z rdečim križem). Pri vsem tem so v Saffronu pazili, da ostajajo zvesti osnovnemu načelu Dunaja: »Der Mensch in der Mitte« (»V srcu so ljudje«).