• Facebook
  • Twitter
  • RSS

L'Oreal z novim izdelkom poskrbel za drugačen pristop h kupcem

Francoska kozmetična hiša L'Oreal je svoji ponudbi izdelkov dodala novega, barvo za lase Color&Co, ki ne bo naprodaj v trgovinah, ampak zgolj preko spleta. Gre namreč za personalizirane izdelke, saj odtenek barve prilagodijo vsaki ženski, ki se odloči za nakup.

Velika podjetja se morajo v sodobnem času soočiti z agilnimi start-upi in prilagoditi tudi svoj način dela oziroma prodaje. V L'Orealu so tako zasnovali storitev, v kateri lahko ženske po posvetu s strokovnjakom, ki poteka v živo preko spleta, dobijo pravo barvo glede na vrsto las in svoje želje. Le nekaj dni pozneje dobijo izdelek na dom, spremlja pa ga posvetilo: Ta barva las ima samo eno ime, vaše! »Že večkrat smo opazili, da imajo naše stranke rade osebno izkušnjo, zato smo v tem videli velik izziv in poslovno priložnost,« je o novi storitvi dejal Guive Balooch, podpredsednik L'Orealovega tehnološkega inkubatorja.