• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Adidas močno povečal prodajo s pomočjo Instagrama

Možnost neposrednega nakupovanja preko Instagrama se nekaterim blagovnim znamkam že močno obrestuje. Med njimi je tudi Adidas, ki naj bi v prvih treh mesecih letošnjega leta prodajo povečal kar za 40 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani.

Foto: Pixabay

Adidas je eno prvih podjetij, kjer so se odločili, da bodo preizkusili Instagramovo možnost, da potrošniki kupujejo neposredno preko te platforme (in pri kliku na želeni izdelek niso preusmerjeni na ponudnikovo spletno stran). »Instagram za to storitev sicer zaračuna določen znesek, kar pa se nam je doslej splačalo,« pravi Kasper Rorsted, direktor Adidasa. Dodaja, da sam način prodaje sicer ni edini dejavnik, ki je vplival na povečanje prihodkov od prodaje, saj so za ta čas tudi skrbno načrtovali uvajanje novih izdelkov, za katere so vedeli, da bodo na Instagramu še posebno dobro sprejeti, kakršna je na primer linija Futurecraft.

Pri Adidasu sicer niso edini, ki so se odločili za tovrsten način prodaje (ki je trenutno še v testni verziji), saj ga preizkušajo tudi druge znamke, še posebej kozmetične, kot so Anastasia Beverly Hills, ColourPop, Huda Beauty, KKW Beauty in Kylie Cosmetics, pa tudi Nike.