• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Promocijska umestitev izdelka, ki to ni bila

Včasih je najboljša »reklama« tista, ki je ne načrtuješ in do katere pride spontano oziroma po naključju. Tako se je zgodilo tudi z lončkom Starbucksove kave na prizorišču snemanja Igre prestolov, zaradi česar o Starbucksu te dni govori ves svet.

Nekdo je med snemanjem Igre prestolov pozabil lonček kave na mizi in ker tega ni nihče opazil, se je znašel v eni od najbolj odmevnih televizijskih serij ta hip. »Kiks« so opazili vsi in le dan za tem je Starbucks v središču pozornosti vseh pogovorov na spletu in družbenih omrežjih. Odlična (pa čeprav povsem nenamerna umestitev izdelka) se je izkazala za odmevnejšo, kot bi bila morda skrbno načrtovana in draga oglaševalska akcija. Spletna stran MarketWatch poroča, da se HBO sicer ne odloča za promocijsko umeščanje izdelkov, če pa bi se, bi Starbucks za takšen prizor odštel kar četrt milijona dolarjev.