• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ikea: ko imate »ravno prav« vsega

Številne blagovne znamke si prizadevajo, da bi bili njihovi izdelki čim bolj okolju prijazni in poskrbijo za embalažo iz materialov, ki jih je mogoče reciklirati. Ikea pa je šla še korak dlje in se namesto na recikliranje osredotočila na ponovno uporabo, h kateri poziva vtudi novih oglasih.

Tri besedne zveze, ki jih zagovorniki čistega planeta najpogosteje uporabljajo, so zmanjšaj obseg odpadkov, recikliraj in ponovno uporabi. V Ikei so se v svoji najnovejši oglaševalski akciji, ki je delo agencije Proximity London, osredotočili na slednjo. K temu jih je spodbudil švedski izraz »lagom«, ki bi ga lahko prevedli kot »ravno pravšnja količina« oziroma »ravno dovolj«. Gibanje se je začelo znotraj Ikee, ko so k temu spodbujali svoje zaposlene, zdaj pa je skupnost zrasla. Ogromno Ikeinih kupcev namreč poskuša živeti tako, da (u)porabijo ravno dovolj hrane, energije, vode ali stvari, da je njihovo življenje prijetno. K temu potrošnike spodbujajo tudi z zanimivimi oglasi, ki jih bodo predstavili na družbenih omrežjih ter v njihovem e-novičniku.