• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebook si prizadeva za izboljšanje ugleda – tudi z oglaševalsko akcijo

Direktor in ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je na konferenci za razvijalce F8 sporočil, da uporabnike tega družbenega omrežja čaka kar nekaj sprememb. Nekatere od njih so bolj vizualne, druge vsebinske, poudaril pa je tudi, da si bodo po najboljših močeh prizadevali za večjo zasebnost uporabnikov.

Foto: Facebook

Zuckerberg pravi, da se bodo v prihodnosti trudili čim bolj povezovati svoje uporabnike, kar pomeni, da bodo več poudarka namenili skupinam uporabnikov (»Groups«), ki imajo podobne interese. Spremenili bodo tudi platformo za klepet Facebook Messenger, ki bo odslej omogočala komuniciranje uporabnikom različnih aplikacij – Facebooka, Instagrama in WhatsAppa, predvsem pa bo zagotavljala najboljšo izkušnjo zasebnega klepeta. Nekoliko bodo spremenili tudi vizualno podobo aplikacije – značilne modre pasice ne bo več, podoba pa bo preprostejša oziroma bolj minimalistična. Na voljo bo tudi »dark-mode«funkcija, torej možnost črnega ozadja.

Oglasi z »resničnimi ljudmi z resničnimi zgodbami«

Ker se vodilni zavedajo, da ima Facebook zadnje čase kar nekaj težav z nezadovoljnimi uporabniki, si bodo prizadevali za odpravljanje teh težav. »Zavedam se, da naš sloves glede zagotavljanja zasebnosti ni ravno bleščeč, zato bomo to spremenili,« zatrjuje Zuckerberg. Ugled Facebooka bodo poskušali izboljšati tudi z novo oglaševalsko akcijo »Več skupaj« (»More together«), s katero bodo poskusili pokazati bolj pozitivno plat tega družbenega omrežja. Gre ze televizijske in spletne oglase ter oglasne veleplakate, ki so namenjeni promociji skupin s podobnimi interesi. »V oglasih nastopajo resnični ljudje, ki predstavljajo resnične zgodbe in med nastopajočimi je le nekaj od kar štiristo milijonov uporabnikov skupin na Facebooku,« je ob začetku akcije povedal Antonio Lucio, direktor marketinga pri Facebooku.