• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Veganska blagovna znamka, ki je navdušila z estetiko in sporočilom

Veganski način prehranjevanja je zadnje čase v trendu in ni presenetljivo, da je čedalje več blagovnih znamk, ki potrošnikom nudijo veganske izdelke. Eno od njih so domiselno poimenovali »This« (»To«), navdušila pa ni le z imenom, ampak tudi s svojim sporočilom in celostno podobo, ki so si jo zamislili v londonski agenciji Johnson Banks.

Izdelke oglašujejo z besedno igro, ki se nanaša na ime blagovne znamke, pri tem pa poudarjajo: »This isn't chicken!« (»To ni piščanec!«) ali »This is endorsed by piglest!« (»To podpirajo tudi pujski!«), pri nekaterih pa gredo še bolj v skrajnost, na primer »This involved no dead animals. In the slightest.« (»To ne vsebuje nobenih mrtvih živali. Niti slučajno.«). Pozornost poleg imena in zanimivih napisov na embalaži pritegnejo tudi velike monokromatske črke, ki izstopajo na prodajnih policah, zaradi česar so izdelki bolj opazni in privlačni.