• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: V Sloveniji se je spet »seksi« ukvarjati z oglaševanjem

»Včasih mi grejo prav mravljinci po koži, ko gledam, kaj delajo moji kolegi v Sloveniji,« je nad slovenskimi oglasi navdušen Anže Jereb, ki je vodil letošnjo žirijo za nagrade SOF. Sam je Slovenijo že pred več kot petnajstimi leti zamenjal za Ukrajino, saj je potreboval več izzivov, kot so mu jih lahko nudile slovenske agencije.

Anže Jereb je kot izvršni kreativni direktor v agenciji BBDO odgovoren tudi za države Srednje Azije, zato pogosto potuje med Kijevim, kjer živi, in Almatijem v Kazahstanu, od koder upravljajo tudi druge trge. Slovenskega oglaševalskega festivala se zaradi službene poti v Almati ni mogel udeležiti, zato smo osrednji intervju v novem MM-u opravili po Skypu. Največ smo se pogovarjali o njegovi odločitvi, da se po nove izzive na področju oglaševanja poda v tujino, vmesni samostojni poti, ko je v Ukrajini skupaj s poslovnim partnerjem ustanovil agencijo Kaffeine, ki je po nekaj letih postala ena od vodilnih v državi, načinu delovanja agencij na tako velikih trgih, kot je 45-milijonska Ukrajina, pa seveda tudi o kreativnosti slovenskega oglaševanja, ki jo je kot predsednik žirije SOF zdaj še pobliže spoznal. Pravi, da je prijetno presenečen nad kakovostjo prijavljenih del in da bi za z velikimi nagradami nagrajene projekte »osebno vzel kredit in jih prijavil v Cannes«.

Kaj je podjetje Facebook tako pritegnilo na slovenskem trgu, da so ga prepoznali kot obetavnega, smo se pogovarjali z Nicolo Mendelsohn, ki je pri Facebooku odgovorna za regijo EMEA in velja za najvplivnejšo Britanko v tehnološki industriji. Kot nam je zaupala, je v le nekaj dneh obiska Slovenije ugotovila, da so pri nas »odlična podjetja, podjetniki in ljudje, ki se želijo povezovati z drugimi na najboljši možen način«, kar je tudi za Facebook »zelo vznemirljiva priložnost«.

V novi številki MM-a si preberite tudi, kakšne poslovne priložnosti so po besedah Tanje Skaza prepoznali v Plastiki Skaza in jih tudi izkoristili; kako je v Sloveniji rasla blagovna znamka Odprta kuhna, ki je nastala po tujih zgledih, in kako slovenska podjetja prepoznajo, kdo so najbolj nadarjeni posamezniki, v katere se splača vlagati na daljši rok. In seveda tudi, kako jih sploh zadržati, da jih ne bi zaneslo kam drugam – še posebej v tako privlačno tujino.

Iz vsebine MM455:

MM NOVICE

Pametni hotel za novo generacijo (milenijskih) popotnikov

Ljubljana bo kmalu dobila novo nakupovalno središče Aleja

Predsednik žirije WEBSI je Matjaž Butara

V Slovenijo letos tri komunikacijske nagrade zlato pero

Mlada kreativca Taja Marčetič in Nikolas Kristovič

KOLUMMNE

Denis Oštir: Igra zaslonov

Janja Božič Marolt: Ali probiotični jogurt pomaga k višji umetni inteligenci?

Petra Krulc: Sladke in grenke resnice o tekmi 28. SOF

Aljoša Bagola: Kako biti star 40?

Lea Stanković: Resnica in izziv

Irena Pavčič: Greta Thunberg, najmlajša pobudnica kampanje svetovnih razsežnosti

MED MMEDIJI

Luka Novak: »Tehnološki velikani ne morejo kar lomastiti po svetu avtorskih pravic«

Premešane karte na slovenskem radijskem trgu

Gaber Kržišnik: Ne komentator, ampak motorist in navdušenec nad motorji

FESTIVALSKI TURIZEMM

28. SOF: Zmagoslavje Agencije 101

Kreativni direktor leta je Luka Bajs

Mlada leva Andraž Čelik in Tit Lončar

Dnevi komunikacij: Ideje, karizma, empatija, plemena in tehnologija

Festival Forward: Ni druge poti kot naprej

MED AGENCIJAMMI

PointBleu: »Ne želimo biti največja, ampak najpametnejša agencija«

Izkustveni marketing je močno orodje za pridobivanje zvestih kupcev

Dogodki so ljudje in ljudje so dogodki

MMARKETING

Nicola Mendelsohn: »Privilegij je biti prav v ospredju digitalne revolucije«

Kvote ubijajo ustvarjalnost

Mladi talenti: kako jih prepoznati, vzgajati in obdržati

Tanja Skaza: »Zame je marketing vse!«

MED ZNAMMKAMI

Odprta kuhna: Blagovna znamka, ki je postala način življenja

Belinkin Woody: »Živ sem … in za vedno mlad!« 

Žoga je tista, ki povezuje

Izkušnje pri nakupovanju prehranskih dopolnil

DIGITALNO

Blagovne znamke zapuščajo družbene medije. Gre za nov trend?

Letošnje naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji višje za 25 odstotkov

iPROM Akademija: Podatki kot gorivo uspešnega marketinga danes in jutri

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

Aaron Sherinian: Težka vprašanja so temelj preobrazbe v komuniciranju

PRO PR: trendi, tehnologije, trajnost in tvorjenje vezi

SKOJ: Kam nove tehnologije peljejo komunikatorje

TRENDI

Grem tja, kamor gre sosed

Napredna tehnologija ni smiselna, če ni usmerjena k uporabniku

Samsung in Maja Ferme: V sodelovanju je moč

Dior pri Viktoriji in Albertu

Umetniki, ki so pred razpadom monarhije prekinili s starim

Tomsov modni aktivizem

Revijo Marketing magazin lahko naročite tu.