• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bodo Mustrovi zajčki dobili naslednike?

Blagovna znamka Curaprox je pobudnica akcije, s katero želijo spodbuditi skrb za ustno higieno zlasti pri najmlajših. S tem namenom so nastale »Zgodbice za zdrav nasmeh«, ki so del akcije »Zdrav nasmeh od prvega dne«.

Avtor ilustracij je umetniški direktor Dejan Miletič

Če s(m)o otroci osemdesetih in devetdesetih let ščetkali zobe ob ogledu zajčkov, ki jih je ustvaril Miki Muster, bodo današnji otroci to počeli v družbi medveda Lovra, ježa Jana, miške Joži in drugih. »Zgodbice za zdrav nasmeh«, kot so jih poimenovali, so nastale v sodelovanju z mariborsko oglaševalsko agencijo Zadrga, in sicer pod vodstvom kreativnega direktorja Gregorja Šebijana. Uporabnikom so na voljo na družbenem omrežju Instagram, kjer jih vsak večer čaka zgodba z novimi junaki. V preteklem tednu je pravljice poslušalo že okoli tri tisoč otrok in staršev, pri promociji projekta pa sodelujejo tudi znani slovenski družinski blogerji.

V podjetju Flegis, ki je zastopnik za blagovno znamko Curaprox, pravijo, da so se akcije lotili z veseljem, saj po njihovem mnenju za ustrezno ustno zdravje potrošniki potrebujejo strokovno podporo in kakovostne pripomočke. »Mi jih lahko zagotovimo, zato z veseljem na različne načine podpiramo delovanje strokovnjakov za ustno zdravje in opozarjamo na pomembnost preventive. Ker si vedno prizadevamo komunicirati neposredno s potrošniki, smo sprejeli idejo zgodbic, ki izobražujejo in zabavajo tako starše kot tudi otroke,« je za MM povedala vodja marketinga Karolina Marolt.