• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Naj se vaš pes polula na naš oglas

Pri Nestléjevi blagovni znamki Purina so se domislili inovativnega načina, da bi lastniki psov opazili njihove oglasne table. »Naj se vaš pes polula na naš oglas,« pozivajo. Na ta način lahko izvejo, ali psa mučijo kakšne zdravstvene težave.

Oglaševalsko akcijo »Street Vet« (»Ulični veterinar«),ki trenutno poteka v Franciji, so zasnovali v agenciji McCann Paris, deluje pa na zanimiv način. Psa pritegnejo feromoni, ki jih oddaja drog, na katerega je pritrjen oglasni zaslon. Ko se pes polula nanj, tehnologija, vgrajena v drog, v nekaj trenutkih testira pasji urin in zazna določene zdravstvene težave, kot so na primer sladkorna bolezen, težave z ledvicami ali visok holesterol. Interaktivni zasloni nato lastniku predlagajo, katera (Purinina) hrana je primerna za njihovega ljubljenčka, če je stanje resno, pa mu celo priporočajo obisk veterinarja. Uporabnik lahko s telefonom s table poskenira rezultat in se z njim oglasi na pregledu.

Ogled oglasa vas bo verjetno spomnil na enega od Ikeinih. V njem so pozivali ženske, ki menijo, da so morda noseče, naj se polulajo na oglas, ta pa bo pokazal pozitiven ali negativen rezultat. V primeru pozitivnega so bralke pozvali, naj se vpišejo v Ikein družinski klub, kjer bodo deležne posebnih popustov.