• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kdo so »najboljši od najboljših« v Evropi?

Po poročilu marketinške analitične družbe WARC je najboljša oglaševalska agencija v Evropi španska LOLA MullenLowe Madrid, ki je člane žirij najuglednejših festivalov kreativnosti na svetu najbolj navdušila z akcijo »Noč strašnega klovna« (»Scary Clown Night«), ki so jo ustvarili za verigo restavracij s hitro prehrano Burger King. Prav Burger King je zmagovalec na lestvici blagovnih znamk, njegov lastnik, podjetje Restaurants Brands International, pa je postalo vodilni oglaševalec v Evropi. Najboljša agencijska mreža v Evropi je McCann Worldgroup.

WARC Ranking spremlja rezultate najprestižnejših oglaševalskih festivalov na svetu, v poročilu »Najboljše od najboljših« pa je združil rezultate izborovCreative 100, Effective 100 in Media 100 (torej sto najboljših na področju kreativnosti, učinkovitosti in medijev). Iz poročila so izključili Veliko Britanijo, za katero obstaja ločeno poročilo.

Najboljše oglaševalske akcije, ki so prejeli največ nagrad za kreativnost, so:

  1. »Noč strašnega klovna« (»Scary Clown Night«), agencija: LOLA MullenLowe Madrid, Španija, oglaševalec: Burger King

  2. »Neutišani JFK« (»JFK Unsilenced«), agencija: Rothco Dublin, Irska, oglaševalec: The Times

  3. »Naredimo svet bolj dostopen, pika za piko« (»Making the World Accessible, Dot by Dot«), agencija: Serviceplan Munich, Nemčija, oglaševalec: DOT

  4. »Čevelj-vstopnica« (»The Ticket-Shoe«), agencija: Jung von Matt Hamburg, Nemčija, oglaševalec: The Ticket-Shoe

  5. »Najbolj nemški supermarket« (»The Most German Supermarket«), agencija: Jung von Matt Hamburg, Nemčija, oglaševalec: EDEKA Zentrale

Najboljše medijske oglaševalske akcije so:

  1. »Do zadnjega drevesa« (»To The Last Tree Standing«), agencija: Ogilvy Warsaw/Gameset Warsaw, Poljska, oglaševalec: Greenpeace

  2. »Povejte to s Sky-jem« (»Say It With Sky«), agencija: Mediaplus Munich, Nemčija, oglaševalec: Sky

  3. »Sledilec gripe« (»Flu Tracker«), agencija: MediaCom Moscow, Rusija, oglaševalec: Theraflu

  4. »Vodilna generacija« (»Lead Generation«), agencija: Havas Media Madrid, Španija, oglaševalec: Kia

  5. »Številka za živalsko prvo pomoč«  (»The Animals' Own Emergency Number«), agencija: TRY/APR Oslo, Norveška, oglaševalec: DNB

Najboljše oglaševalske akcije, ki so prejele največ nagrad za učinkovitost, so:

  1. »Blatni vojak« (»The Mud Soldier«), agencija: Ogilvy & SocialLab Brussels, Belgija, oglaševalec: Visit Flanders

  2. »Nič več izgovorov« (»No More Excuses«), agencije: Publicis Milan / POKE London / Starcom Amsterdam / Publicis London, Italija, Velika Britanija, Nizozemska, oglaševalec: Heineken

  3. »Colorista« (»Colorista«), agencije: McCann Paris/Zenith Paris/Think McCann Kiev / Zenith Kiev/Volta One Kiev/McCann Moscow, Francija, Ukrajina, Rusija, oglaševalec: Colorista

  4. »Vodka iz vasi« (»Vodka from A Village«), agencija: Bob the Robot Helsinki, Finska, oglaševalec: Koskenkorva

  5. »Pozabljeni dan svobode« (»The Forgotten Day of Freedom«), agencija: TRIAD Bratislava O2, Slovaška, oglaševalec: O2

Največkrat nagrajene agencije v Evropi:

  1. LOLA MullenLowe Madrid, Španija

  2. Jung von Matt Hamburg, Nemčija

  3. Publicis Milan, Italija

Največkrat nagrajene agencijske mreže v Evropi:

  1. McCann Worldgroup

  2. Publicis Worldwide

  3. MullenLowe Group

Največkrat nagrajene blagovne znamke:

  1. Burger King

  2. Ikea

  3. Greenpeace

Največkrat nagrajeni oglaševalci:

  1. Restaurant Brands International

  2. Volkswagen Group

  3. Ikea