• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Intersport: »Šport jemlje dih«

Intersport, trgovec s športno opremo, je pred dvajsetimi leti odprl svojo prvo prodajalno v Sloveniji. Ob jubileju so v sodelovanju z oglaševalsko agencijo BPCS pripravili televizijski oglas, v katerem vsem (rekreativnim) športnikom med drugim sporočajo: »Hočemo, da vam zastane dih, ker ste presegli sami sebe!«

Kot pravijo v podjetju Intersport ISI, sta preteklih dvajset let zaznamovala hiter razvoj in rast. V sedmih državah imajo zdaj 135 klasičnih in pet spletnih prodajaln Intersport, skoraj 1200 zaposlenih, v zadnjem letu pa so zabeležili promet v višini 140 milijonov evrov. Maloprodajno mrežo so razširili še s formatom prodajaln The Athlete's Foot, s katerimi so se želeli približati mlajšim generacijam; trenutno imajo 14 klasičnih in tri spletne prodajalne pod to blagovno znamko.

Po besedah Andreja Ažbeja, direktorja Intersporta, se trenutno najbolj posvečajo posodabljanju prodajaln ter povezovanju klasičnih in digitalnih nakupovalnih poti z namenom oblikovati »vsekanalno« (ang. omnichannel) okolje.