• Facebook
  • Twitter
  • RSS

A1 Slovenija »med vrsticami« ozavešča o pomembnosti bralne kulture

Slovenke in Slovenci vedno manj beremo, kar je družbo A1 Slovenija spodbudilo k akciji. Z namenom ozaveščanja o pomembnosti bralne kulture je namreč uvedla pobudo »Med vrsticami«, h kateri je pristopilo 19 slovenskih literarnih ustvarjalcev.

Ob letošnjem svetovnem dnevu knjige, ki je bil 23. aprila, A1 Slovenija izvaja celotedenski sklop aktivnosti, s katerimi Slovenke in Slovence spodbuja k prebiranju slovenske literature. Izdali so tudi omejeno serijo posebnega rokovnika »Med vrsticami«, ki kakovostno slovensko literaturo skriva dobesedno v vsaki vrstici, njegovim uporabnikom pa omogoča, da preberejo vsaj nekaj vrstic dnevno, kadar koli in kjer koli. Domači literarni ustvarjalci so prispevali žanrsko in tematsko raznolike zgodbe, ki zrcalijo pereča družbena vprašanja ali se zazirajo v človeško intimo. Rokovnik lahko slovenske bralke in bralci prejmejo, če sodelujejo v pobudi, v kateri delijo literarno delo slovenskega avtorja ali avtorice. Aktivnost bo torej potekala v tednu knjige, od 23. do 29. aprila 2019, na profilih A1 Slovenija na Instagramu, Facebooku in Twitterju.

Dolgoročno pobudo »Med vrsticami« so v A1 Slovenija začeli izvajati lani. »Poslanstvo A1 Slovenija je biti zanesljiv, pozoren in življenja poln sopotnik naših uporabnikov. Zato želimo slovensko umetnost in literaturo, ki pomembno prispevata k dvigu kakovosti življenja, približati sodobnemu človeku preko tablice, telefona ali računalnika, ki so v središču delovanja našega podjetja. Sodoben način življenja nam pogosto iz rok jemlje knjige, v roke pa nam daje poslovne rokovnike. Pri nas smo te dejavnike sodobnega okolja združili v eni ideji in slovensko literaturo prenesli v vsakdanjik Slovenk in Slovencev,« je povedala Tanja Kos iz podjetja A1 Slovenija.