• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Anže Kopitar, ambasador znamke Mercedes-Benz, piše novo zgodbo

V Anžetu Kopitarju je podjetje Autocommerce našlo osebo, ki predstavlja in živi vrednote znamke Mercedes-Benz. Našega najboljšega hokejista so prepričali predvsem njeni športni terenci.

Izbor ambasadorjev blagovne znamke je dolgotrajen proces, ki poteka usklajeno z usmeritvami principala Daimler AG, pravijo v Autocommerce. »Slogan 'Odličen! Ne le na ledu.' zelo dobro opisuje tako Kopitarja kot tudi zmogljive in privlačne športne terence znamke Mercedes-Benz. S svojim predanim delom, vrhunskimi rezultati in izjemnim značajem uspešno sledi vrednotam naše znamke,« pravijo pri tej avtomobilski znamki. V času bivanja v Sloveniji bo Kopitar sodeloval na vseh večjih dogodkih podjetja Autocommerce, sponzorsko vozilo pa mu je predala Metka Kejžar, direktorica trženja in odnosov z javnostmi.