• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Ford ima novo spletno stran

Opazili smo Fordovo novo spletno stran prvaizbira.si, ki so jo naredili v agenciji Madwise. V podjetju Summit motors Ljubljana pravijo, da je njena največja odlika neposreden vpogled v zalogo vozil, ki so na voljo pri trgovcu.

Pri Summit Motors Ljubljana pravijo, da se navade kupcev hitro spreminjajo in vrhunski izdelek pogosto ni več dovolj za obisk prodajnega salona. Zato so razvili spletno mesto PrvaIzbira.si, ki uporabnikom na enostaven in prijazen način omogoča, da poiščejo pravega jeklenega konjička zase in se z njim zapeljejo v prihodnost. V okviru širše oglaševalske akcije pa spletna stran služi tudi kot izhodišče za iskanje najboljše ponudbe vozil iz zaloge.»Gre za neke vrste »pol-spletno«trgovino, kjer poiščete avto, pošljete povpraševanje trgovcu ali se prijavite na testno vožnjo in v roku nekaj dni ste že lahko lastnik povsem novega Forda,« pravi Olga Marmolja, specialistka za digitalno trženje v Summit motors Ljubljana.