• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Človeških src ni na zalogi

Agencija Mediaplus Group ter nemška fundacija Über Leben sta združili moči in ustvarili oglaševalsko akcijo, s katero želita opozoriti na to, da v Nemčiji primanjkuje organov, zaradi česar ljudje umirajo.

Več kot deset tisoč ljudi v Nemčiji živi v nenehnem strahu pred smrtjo, saj čakajo (včasih leta) na organe, ki jim lahko rešijo življenje. Povprečno trije na dan umrejo, ker drastično primanjkuje darovalcev. Z oglaševalsko akcijo »Human Heart. Out of stock«(»Človeško srce. Ni na zalogi«), so poskusili opozoriti na to težavo, kar jim je več kot uspelo. Izhajali so iz dejstva, da je danes mogoče skoraj vsako stvar naročiti preko spleta – le nekaj klikov in izdelek je naslednji dan že pri vas doma. Ko bi le lahko na ta način »naročil« organ, ki ti bo rešil življenje, kajne?

Prav zato so ustvarjalci ustvarili spletno stran, ki je videti kot spletna trgovina. V njej je mogoče naročiti različne izdelke (oblačila, obutev, ure), med izdelki pa je tudi človeško srce, ob katerem pa je napis, da ta »izdelek« ni na zalogi. Zakaj? Ker ni dovolj darovalcev organov. Le dva klika pa obiskovalca spletne strani ločita od tega, da izpolni obrazec in da postane darovalec. In rezultat? Število darovalcev v Nemčiji se je povečalo za 220 odstotkov, na akcijo pa se je pozitivno odzvalo okoli 2,5 milijona ljudi.