• Facebook
  • Twitter
  • RSS

12. Plaktivat se posveča krizi medijev

TAM-TAM Inštitut je v sodelovanju z Radiom Študent objavil mednarodni natečaj za oblikovanje mestnega plakata na temo krize medijev. Z njim želijo opozoriti na problematiko medijskih vsebin, ki zmanjšujejo verodostojnost novinarstva. Prijave zbirajo do vključno 10. maja 2019.

Množični mediji so v resni krizi. Količina medijev narašča, vse več je površinskih razlag in nekakovostnih vsebin. Digitalna revolucija je verodostojnost medijev podredila cilju tržne uspešnosti. Na Radiu Študent odpirajo temo krize medijev, ker so prepričani, da se družbi brez dobro informiranih in kritičnih posameznikov, ki sebe ne dojemajo kot potrošnike, temveč kot člane demokratične javnosti, slabo piše. »Brez angažirane javnosti ni potrebe po angažiranih medijih. Zato čutimo odgovornost in iz te izhajajočo nujo, da prav vsakega od nas pozovemo k bolj aktivni drži,« so v Radiu Študent povedali ob predstavitvi teme. Seveda ni slučaj, da so tokratni Plaktivat predstavili pred svetovnim dnevom svobode medijev, ki bo 3. maja 2019.

K sodelovanju pri oblikovanju plakata vabijo vse ustvarjalce, tako posamezniki kot tudi agencije, organizatorji pa upajo na kreativne rešitve, ki pozivajo k akciji. Plakat mora vključevati poziv k akciji, povezan z aktivacijo preko zapisa #fastfoodnovica. Več o natečaju najdete na tam-tam.si/plaktivat12/.

Zmagovalni plakat bo natisnjen in javno objavljen na petsto plakatnih mestih podjetja TAM-TAM po Sloveniji, poleg tega pa ga bodo prijavili na Slovenski oglaševalski festival (SOF) in Bienale slovenskega oblikovanja Brumen.