• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Adidas: »Tek je energija!«

Adidas v sodelovanju z agencijo TBWA\NEBOKO predstavlja novo oglaševalsko akcijo, v kateri je glavna zvezda tekaški čevelj Ultraboost 19.

V oglaševalski akciji ne pripovedujejo zgolj »zgodbe« tega tekaškega čevlja, ki ga sicer predstavljajo v sveži grafični podobi, ampak bodo vanjo aktivno vključili tudi potrošnike. Štiri tisoč tekačev je tako odgovorilo na vprašanje, kaj si želijo od tekaških čevljev in to je po mnenju velike večine predvsem večja odzivnost. Adidas se je na njihove želje tudi odzval. Model Ultraboost so tako precej poenostavili in obljubili, da bo prenovljeni model povsem spremenil tekaško izkušnjo uporabnikov.

Celostna oglaševalska akcija bo vključevala tiskane oglase, animacije za spletno oglaševanje in televizijski oglas, posnet v New Yorku. »Na končni rezultat smo resnično ponosni. Ustvarili smo sistem, ki omogoča vsakemu kanalu, da s svojo vsebino nagovarja njegove uporabnike, hkrati pa je akcija globalna in povezovalna,« je povedal Andre Gray, kreativni direktor pri Adidasu.