• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Predsednik žirije WEBSI je Matjaž Butara

Letošnjo 103-člansko žirijo WEBSI bo vodil Matjaž Butara, direktor marketinga v Adriatic Slovenici. Žirija z ocenjevanjem del začne junija, zmagovalci pa bodo znani 13. septembra na WEBSI dnevu.

Matjaž Butara je po skoraj desetih letih dela v oglaševalskih agencijah z lanskim letom v zavarovalnici Adriatic Slovenica prevzel mesto direktorja marketinga. »Dobro ni dovolj dobro, kreativno odlično brez poslovne učinkovitosti ni dovolj, prav tako ne samo neposredna in kratkoročna poslovna učinkovitost. Tekmovanje je redka in idealna priložnost, da prijavljena dela skrbno pregledajo in ocenijo najboljši strokovnjaki. Iščemo presežke strateške, poslovne in kreativne učinkovitosti, ki postavljajo trende v različnih industrijah,« je povedal Butara.

Strokovno žirijo sestavlja 52 strokovnjakov za digitalno poslovanje, predstavnikov večjih slovenskih agencij in drugih, poslovno žirijo 46 poslovnežev s področja marketinga in odnosov z javnostmi ter 5 zunanjih strokovnjakov s področja videoprodukcijeki bodo ocenjevali dela izključno v kategoriji video. Kasneje bo izbrana še posebna ožja žirija, ki bo izbrala najboljšo digitalno kampanjo, najbolj učinkovit digitalni projekt (»Use of Data«) in naj digitalca.

Celoten seznam žirije najdete na povezavi.