• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Aldijev toaletni papir je dober, zmaji malo manj ...

Te dni je v središču pozornosti Igra prestolov, saj so oboževalci v nedeljo dočakali prvi del nove sezone. Evforijo je izkoristil tudi trgovec Aldi, ki je posnel nov oglas v seriji »Like Brands« (»Kot znamke«), za katerega so navdih dobili prav pri omejeni nanizanki.

Z oglasi »Like Brands« je Aldi začel že leta 2011, v njih pa poskuša svojim kupcem povedati, da so njihovi izdelki prav tako kakovostni kot izdelki priznanih blagovnih znamk, le da so cenovno ugodnejši. V oglasih se pogosto zatečejo k humorju in tako je tudi tokrat, ko vidimo dva »hrusta« na stranišču, ki pravita, da jima je Aldijev toaletni papir prav tako všeč kot toaletni papir drugih blagovnih znamk. Malce manj pa so jima všeč zmaji, ki letijo nad njunima glavama ... Oglas so ustvarili v agenciji McCann, na ogled pa bo od tega tedna do konca maja.