• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vse to je starševstvo

Verjetno na svetu ni starša, ki ne bi imel dvomov ali skrbi, povezanih s svojimi otroki. Blagovna znamka WaterWipes, ki je znana po vlažilnih robčkih – nepogrešljivemu pripomočku vsake mame – je začela globalno oglaševalsko akcijo, s katero želi sprožiti debato o dvomih, strahovih in mitih, povezanih s starševstvom.

Z agencijo The Brooklyn Brothers so začeli ambiciozen projekt in si za cilj zastavili podiranje tabujev, povezanih s starševstvom. To nikakor niso le lepi trenutki z našimi najmlajšimi, kar pa si vse preredko priznamo. Po tem, ko so opravili raziskavo, v kateri je sodelovalo 13 tisoč staršev, so zasnovali oglaševalsko akcijo, v središču katere je 16-minutni dokumentarni film. Temu sledi še trinajst kratkih filmov in 36 zgodb na Instagramu, ki jih je vse režirala z bafto nagrajena režiserka Lucy Cohen. »Kot mladi mamici mi je ta projekt resnično blizu, saj tudi sama pogosto čutim pritiske s strani »zunanjega sveta« glede tega, kakšna mama naj bom. Upam, da bodo filmi sprožili veliko pogovorov na to temo in bodo staršem v pomoč,« je med drugim povedala Cohenova.

Akcijo bodo pospremili tudi s ključnikom #ThisIsParenthood (#ToJeStarsevstvo).