• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nike sanja s Tigerjem Woodsom

Nike se je z novo oglaševalsko akcijo poklonil legendarnemu ameriškemu golfistu. Agencija Wieden+Kennedy je ustvarila oglas »Enake sanje« (»Same Dream«), ki je pravzaprav kolaž nekaj najboljših trenutkov Woodsove vzponov in padcev polne kariere.

Minilo je skoraj enajst let, odkar je Tiger Woods zmagal na katerem od večjih turnirjev in štirinajst let, odkar je nosil slavni zeleni suknjič, najbolj prestižne nagrade v golfu. Ta vikend se mu je znova uspelo povzpeti se med najboljše, ob tem pa je njegov dolgoletni sponzor Nike predstavil nov oglas. V njemsopovzeli vse Woodsove vzpone in padce. Ganljive posnetke spremlja napis: »Kdo bi si mislil, da ima 43-letnik, ki je doživel vse lepe in slabe trenutke v karieri, in je ravno osvojil svoj petnajsti veliki turnir, enake sanje kot triletnik!«

Ob koncu oglasa vidimo slavnega golfista kot triletnika, ki zamahuje s palico, nato pa še malce večjega fantiča, ki pravi, da so njegove sanje, da bi premagal legendarnega Jacka Nicklausa. Te sanje so po vseh teh letih še vedno enake, so pa po zadnjem uspehu nekoliko bliže – z zadnjo zmago se je namreč rekorderju Niklausu približal na tri naslove.