• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pametni hotel za novo generacijo (milenijskih) popotnikov

»S Central hotelom smo presegli klasične okvire hotelirstva, saj je celotna izkušnja gosta digitalna. Funkcijo receptorja, natakarja in gostitelja smo združili v novi vlogi 'experience officerja', klasično rezervacijo smo nadomestili z mobilno aplikacijo in digitalnim ključem ter se odpovedali vsemu papirju,« je na današnjem novinarskem srečanju o »hotelu prihodnosti« povedal Matej Rigelnik, glavni izvršni direktor Union hotelov, pod okrilje katerega sodi tudi Central hotel.

Z leve proti desni so moderatorka Anja Garbajs, Antonio Lorenzo Departe, Maja Manojlović, Matej Rigelnik, Smiljan Buzeti in bloger Roni Kordiš.

Po mnenju Mateja Rigelnika je ljubljanski Central hotel »najboljši približek svetovnim trendom«, saj se želje in potrebe sodobnih popotnikov močno spreminjajo. »Ugotovili smo, na primer, da gostje ne uporabljajo omar, zato smo se jim odpovedali in raje zasnovali večje sobe. Tudi koncept mini bara je že preživet, zato smo v sobe namestili čutarice in lončke za kavo, ki si jih lahko gostje kadar koli brezplačno napolnijo v prostoru za druženje v najvišjem nadstropju hotela s pogledom na Ljubljanski grad. Tja smo preselili tudi recepcijo, ki je povsem digitalna, saj gost za prijavo potrebuje le pametni telefon,« je pojasnil Rigelnik.

V prenovljenem hotelu je na voljo 90 sob (pred tem jih je bilo 70), od tega 10 futuristično zasnovanih spalnih kapsul. Hotel je prve goste sprejel 29. marca in že prvi dan so po Rigelnikovih besedah razprodali prav vse kapsule. Kot je povedal Smiljan Buzeti, direktor arhitekturnega biroja D plan, kjer so poskrbeli za svežo podobo hotela, so kapsule umestili v prostor, ki je bil v prejšnji zasnovi hotela povsem neuporabljen; tam je bila nekdaj tudi telefonska centrala. »Želeli smo narediti nekaj svežega in drugačnega in se ločiti od klasičnih hotelskih verig, kar je razvidno že ob vhodu v hotel, kjer vas pričaka le dvigalo in vas popelje do najvišjega nadstropje, kjer so recepcija, sprejemnica, zajtrkovalnica in prostor za druženje v enem,« pravi Buzeti.

Skrb za edinstveno gostovo izkušnjo je prevzela Maja Manojlović, t. i. »experience officer«, ki vodi ekipo »asistentov za izkušnjo«. »Z 'experience asistenti' se trudimo, da bi bili čim bolj pristni in sproščeni, da bi gostom resnično ponudili povsem novo doživetje. To je nov, bolj 'casual' pristop, saj, na primer, z gostom ob digitalni prijavi v hotel spijemo kavico in mu povemo, da je vedno vabljen na naš 'rooftop' bar, kjer ga čaka prijetno druženje ob pijači in glasbi,« je Manojlovićeva povedala za MM.

Antonio Lorenzo Departe, direktor prodaje in marketinga v družbi Union hoteli, ob tem dodaja, da s »hotelom prihodnosti« ciljajo predvsem na mlajše generacije turistov, popotnike, ki potujejo sami, in svobodomiselne hipsterje, ki si želijo sproščeno, pristno, urbano in družabno namestitev brez formalnosti klasičnih hotelov.

In cene namestitev v Central hotelu? Seveda so odvisne od povpraševanja, načeloma pa je treba za nočitev v spalni kapsuli odšteti okrog 40 evrov, za sobo pa približno 100 evrov.

Z leve proti desni so moderatorka Anja Garbajs, Antonio Lorenzo Departe, Maja Manojlović, Matej Rigelnik, Smiljan Buzeti in bloger Roni Kordiš.
Foto: Janez Marolt