• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Razglasili so najboljše oglaševalske akcije s poslanstvom

The Good Report razglaša letošnje najboljše oglaševalske akcije s poslanstvom oziroma družbeno odgovorne akcije. Najboljša oglaševalska akcija je »Otoki smeti« (»Trash Isles«), BBDO New York je agencija leta, njena matična mreža BBDO Worldwide pa agencijska mreža leta. Med znamkami se je najbolj izkazal Amnesty International.

The Good Report je razvrstitev najboljših svetovnih ustvarjalnih komunikacij za spodbujanje trajnosti in družbene odgovornosti za ozaveščanje o glavnih družbenih in okoljskih vprašanjih. Ustvarja jo ACT Responsible, mednarodno neprofitno združenje in največji svetovni vir najboljših svetovnih oglasov o družbenih in okoljskih vprašanjih, v sodelovanju z marketinškim portalom WARC. Za nagrado se je potegovalo 827 kampanj, ki jih je pripravilo 534 agencij za 685 oglaševalcev iz 74 držav.

Naziv najboljše oglaševalske akcije je prejela akcija Trash Isles, ki se osredotoča na problematiko onesnaženja Zemlje s plastiko. K sodelovanju so pritegnili mnoge slavne osebnosti ter dosegli ogromno ljudi, na koncu pa pozvali Združene narode: »Zdaj je žogica na vaši strani!« Le upamo lahko, da bo imela akcija toliko pozitivnih učinkov na naš planet, kot je imela pozitivnih odzivov s strani ljudi.