• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Svetovalna hiša Accenture Interactive prevzela agencijo Droga5

David Droga, ustanovitelj ene najbolj »vročih« kreativnih agencij zadnjih nekaj let, naj bi ostal v vlogi direktorja. Agencija s skupaj 500 zaposlenimi in pisarnami v New Yorku in Londonu je zaradi svoje kulture in neodvisnosti uživala poseben status, zdaj pa so jih številni razglasili za »prodance«.

Brian Whipple (direktor družbe Accenture Interactive) and David Droga (desno). [Foto: Accenture Interactive]

Po drugi strani gre za največji prevzem s strani Accentura (od ustanovitve leta 2009) in očiten premik ponudbi celostnih rešitev. Droga5, med katere naročniki so The New York Times, Amazon Prime in Under Armour, namreč ni edina kreativna agencija, ki so jo prevzeli v zadnjih nekaj letih.

»Svet oglaševanja se spreminja in na situacijo gledamo kot na priložnost, da našim idejam dodamo novo dimenzijo, ki nas bo ponesla preko obstoječih ambicij. Kar bomo dosegli z Accenture Interactive, bo spremenilo panogo,« je povedal David Droga.

Čeprav predvsem iz »indie« krogov ne manjka kritik (nekateri o agenciji govorijo celo v pretekliku), pa se najdejo tudi spodbudnejši komentarji. Ena izmed komentatork je na primer povedala, da je nakup kreativne agencije s strani holdinga, ki je znan predvsem po prevzemih tehnoloških in podatkovnih podjetij, očiten pokazatelj, da »človeške kreativnosti ne more nadomestiti nobena tehnologija« in da se »poudarek na kreativnosti vrača v marketing«.

Akcija: »The Truth Is Hard« (2017), naročnik: The New York Times

Akcija: Game of Thrones x Bud Light« (2019); naročnik: HBO

Akcija »Vikings«, naročnik: Amazon Prime