• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na 28. SOF je prijavljenih 365 del

Na tekmo 28. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) je letos prijavljenih 365 del, kar je 1 manj kot lani. Je pa večje število prijav na tekmovanju za mlade kreativce, ki jih je letos 29 (lani 25). Zmagovalci 28. SOF-a bodo znani v petek, 12. aprila zvečer, ko bo v Portorožu potekala slavnostna prireditev s podelitvijo nagrad in priznanj.

Nova nagrada SOF SOF-a. Foto: Žiga Intihar

Prijavitelji so v nove skupine in kategorije obeh tekmovalnih sekcij prijavili 365 del, 251 del v sekcijo »Kaj« in 114 del v sekcijo »Zakaj«. Po besedah Petre Krulc, predsednice STP SOF in izvršne kreativne direktorica v Grey Ljubljana, prijave beležijo v  vseh kategorijah, tudi v tistih »malo bolj specializiranih«, kar zanjo kaže na »napredek stroke«. V sekciji »Kaj« je največ prijavljenih del v skupini Ambientalne komunikacije – kar 50 del, sledi ji Obrtna odličnost s kar 39 prijavami. V sekciji Zakaj pa dominira skupina Doseg z 29 prijavami, sledi ji skupina Oznamčene vsebine z 27 prijavami.

»Veseli nas, da je prenovljena tekma letos poleg stalnih prijaviteljev, privabila kar nekaj novih prijaviteljev in nekaj povratnikov, saj je bil eden ključnih ciljev prenove oblikovati tekmo, ki bo vključujoča za vse in bo podpirala raznolikost kreativnih komunikacij.« je povedala Petra Krulc, predsednica STP SOF in izvršna kreativna direktorica v Grey Ljubljana.

Žirijo 28. SOF-a bo vodil Anže Jereb, izvršni kreativni direktor v agenciji BBDO za Ukrajino in Srednjo Azijo. Krajši pogovor z Jerebom si lahko preberete tukaj. Med drugim pravi, da se mu z vidika funkcije predsednika žirije 20-letna odsotnost iz Slovenije ne zdi težava, kvečjemu nasprotno. »Mislim, da je prav to prednost. Razumem slovensko kulturo, a nisem obremenjen z modnimi muhami ali konkurenčno »borbo«.« Jerebu se bodo pri ocenjevanju del pridružili Kristijan Andoljšek, umetniški direktor v Innovatifu, Luka Bajs, kreativni direktor v Grey Ljubljana, Miha Bevc, kreativni direktor in partner v BPCS, Robert Bohinec, kreativni direktor v Futuri DDB, Maša Butara, direktorica vsebin in digitalnih strategij v agenciji Luna\TBWA, Drago Mlakar, kreativni direktor na Pristopu, Sašo Petek, kreativni direktor v Agenciji 101, in Urška Saletinger, vodja korporativnih komunikacij v Abeliumu.

Žiriji se bodo v drugem krogu ocenjevanja (v okviru tekmovalne skupine upravljanje znamke) pridružili še trije predstavniki oglaševalcev, in sicer Valentin Bufolin, vodja marketinga v Lidlu Slovenija, Metka Kejžar, direktorica trženja in odnosov z javnostmi v Autocommerceu, in Petra Žagar, vodja marketinga blagovnih znamk v Ljubljanskih mlekarnah.

V tretjem krogu ocenjevanja sledi novost. Žiriji se bodo namreč pridružili še trije kreativni direktorji iz jadranske regije, in sicer Vanja Blumenšajn (Señor, sicer aktualna agencija leta na Hrvaškem), Veljko Golubović (New Moment) in Jana Savić Rastovac (McCann Beograd).

Na tekmovanju za »mlade leve« kar 29 parov

SOF tudi letos mladim kreativcem do 30. leta starosti nudi priložnost, da pokažejo svoje znanje. Zmagovalni par natečaja bo pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice odpotoval na mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions 2019. Tam se bo v globalni konkurenci udeležil tekmovanja »Young Lions« v kategoriji digitalnih akcij (Digital). Letos je prvič eno mesto namenjeno zmagovalnemu paru natečaja Mladi kreativni upi, kjer so kreativne moči merili študenti brez agencijskih izkušenj. Zmagovalca sta Taja Marčetič in Nikolas Kristovič, prve vtise pa sta z nami delila tukaj.