• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za kuhanje nisi nikoli premlad

Mercatorjev projekt »Moje znamke« se tokrat osredotoča na kuharsko udejstvovanje najmlajših. V (kuharskem) šovu Mali šef Slovenije na POP TV se bo pod mentorstvom kuharskih mojstrov preizkusilo osem parov osnovnošolcev

V Mercatorju so prepričani, da kuhanje z otroki ni le odlična priložnost za druženje, temveč  tudi za prenašanje medgeneracijskih kuharskih skrivnosti in učenje o uravnoteženi prehrani. »Prav zato smo se pri Mercatorju odločili posebno pozornost posvetiti kulinaričnemu raziskovanju slovenskih otrok. Z vključevanjem v sam proces ustvarjanja jedi – od pravilne izbire sestavin do končnega krožnika – bomo spodbudili njihovo spoštovanje do hrane in veselje do kuhanja,« so za MM povedali v Mercatorju.

Pri slovenskem trgovcu poudarjajo, da je ustvarjanje pred štedilnikom več kot način priprave hrane. Zato bodo z donacijami (skupni sklad je 30 tisoč evrov) podprli predstavnike osmih osnovnih šol iz različnih krajev Slovenije, ki bodo pomagali svojim šolam pri nakupu izdelkov izbranih partnerjev projekta »Moje znamke«.

Prve tri dobitnike najvišjih donacij bo določila strokovna žirija, ostalim šolam pa lahko z glasovi pomagate do čim višje donacije.  Ob nakupu izdelkov, označenih z oznako »Moje znamke«, v Mercatorju prejmete na računu kodo, s katero lahko na spletni strani malisef.mercator.si s prejeto kodo od 1. aprila do 2. junija 2019 glasujete za šolo vašega favorita.