• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Agencija leta na Hrvaškem je BBDO Zagreb, oglaševalec pa Zagrebška pivovarna

Na hrvaškem nacionalnem oglaševalskem festivalu kreativnosti Dani komunikacija so minuli vikend podelili nagrade Ideja X, Effie in Mixx. Pivovarski »trend« se je letos s tekmovanja Effie prestavil na kreativno tekmovanje IdejaX s slavjem Zagrebške pivovarne in njene agencije BBDO Zagreb. Na tekmovanju Effie je veliko in zlato nagrado dobila agencija Imago Ogilvy za skavtsko akcijo »Pobarvajte jih nazaj«, ki je tudi digitalni projekt leta

Agencija leta na Hrvaškem je BBDO Zagreb.

Kreativni »Na zdravje« BBDO Zagreb in Zagrebški pivovarni

Zagrebška pivovarna in njena krovna agencija BBDO Zagreb sta v zadnjih letih kot po pravilu pobirali največ (in najbolj žlahtne) nagrade na tekmovanju Effie. Letos jima je uspelo na tekmovanju kreativnosti IdejaX, kjer je ta zmagovalna naveza prejela dve zlati in srebrno nagrado.

Veliko nagrado IdejaX je sicer dobila agencija Studio Sonda za oblikovanje embalaže za vina Piquentum Sv. Vital 12/13/14. Projekt je poleg žirij na številnih oblikovalskih tekmovanjih prepričal tudi žirijo domačega oglaševalskega tekmovanja. Zmagovalce po tekmovalnih skupinah najdete tukaj. Studio Sonda je bil odlično zastopan tudi na tekmovanju mladih kreativcev Young Lions, kjer bosta hrvaške barve v globalni konkurenci kanskega festivala kreativnosti v kategoriji oblikovanja predstavljali Martina Ukić in Ana Tavić.

Družbeno odgovorno slavje na tekmovanjih Effie in Mixx

Imago Ogilvy je za akcijo»Pobarvajte jih nazaj«prejel veliko in zlato nagrado.Akcija temelji na dejstvu, da na Hrvaškem uničujoči požari vsako leto pretvorijo zelene gozdove v črna zažgana območja.Narava se ne more obnoviti sama, zato so ji priskočili na pomoč hrvaški skavti, ki so jo želeli pogozditi. Iz črnega pepela zažganih dreves so ustvarili posebne voščenke in jih več kot 100.000 priložili hrvaškim dnevnim časopisom. Z voščenko so lahko bralci narisali drevo, ilustracijo naložili na spletno stran www.boranka.hr in z donacijo v višini 1 evra so virtualna drevesa postala resnična, saj so jih prostovoljci dejansko zasadili na požganih območjih. Na ta način so zasadili več kot 60.000 dreves na 500.000 kvadratnih metrih površine. Akcija je dobila tudi veliko nagrado tekmovanja za digitalne projekte Mixx. Zmagovalce po kategorijah najdete tukaj oziroma tukaj.

Reportažo o dogajanju si boste lahko prebrali v naslednji številki Marketing magazina.