• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: V oglaševanju vsak dan prinese nov izziv

V osrednjem intervjuju 454. številke Marketing magazina smo se pogovarjali z dobitnico nagrade oglaševalska osebnost leta Mojco Randl, ki po 30-ih letih v oglaševanju še vedno uživa v svojem delu.

Mojca Randl je pred tremi desetletji soustanovila agencijo Formitas, ki je v tem času uspešno krmarila mimo številnih čeri, ki jim jih je na pot postavljalo nepredvidljivo poslovno in spreminjajoče se oglaševalsko okolje. Z veseljem se spominja kreativnih marketinških akcij, ki so jih zasnovali v Formitasu in so postale del slovenske oglaševalske dediščine, in s ponosom izpostavlja projekt »Štartaj, Slovenija«, ki velja za eno od inovativnejših podjetniških pobud ne le v Sloveniji, ampak tudi širše.

Za njen prispevek k razvoju oglaševalske stroke, v katero je močno vpeta že od samih začetkov, ji je upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice podelil naziv oglaševalske osebnosti leta, kar je bilo tudi izhodišče za začetek našega pogovora.

»Nemogoče je iz mojega več kot tridesetletnega dela – letos agencija Formitas praznuje že 30. rojstni dan – izločiti samo eno stvar, ki bi bila najpomembnejša. Gre za vrsto med seboj povezanih stvari, ki jih šele v daljši časovni vrsti zaznaš kot pomembne,« v intervjuju pripoveduje Randlova.

V aktualnem MM-u več pozornosti posvečamo moči žensk. Med drugim Tanja Stankovič ugotavlja, česa si pravzaprav želijo. Predstavljamo akrobatsko ekipo Dunking Devils in sestrski duet za blagovno znamko Cuckoo Cups, z Zoranom Savinom (IAB Slovenija) pa smo razpravljali o trgu digitalnega marketinga v Sloveniji.

Oblikovalec Robert Lešnik nam je podal svoj pogled na uspeh avtomobilskega oblikovalca (namig: ta ne pride čez noč, brez talenta pa mogoče celo ne pride do njega), govorec na letošnjem SOF-u Stephen Croncota pa je z nami delil izkušnje z delom za Cartoon Network, E! in Versace.