• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Hitro« novinarstvo je kot hitra hrana

Živimo v časih, ko se vsem nekam mudi in vse bi radi opravili čim hitreje. Ni presenetljivo, da je tudi novinarstvo postalo »hitro«, saj želi večina medijev svojemu občinstvu informacije posredovati čim prej. Žal pri tem včasih zanemarijo preverjanje informacij in virov, na kar opozarja oglaševalska akcija spletne strani Sept.info.

Gre za švicarski spletni medij, ki zagovarja »počasno« novinarstvo, saj si njihovi novinarji vzamejo dovolj časa, da vsako zgodbo podrobno raziščejo, nato pa tudi dobro napišejo. Ponosni so na to, da to počnejo v svetu, kjer večina medijev deluje ravno nasprotno in kjer velja, da je hitrost prava formula za uspeh. Z agencijo Cavalcade so zasnovali akcijo, v kateri poudarjajo, da bi se morali vrniti k prav takšnemu novinarstvu. V oglasih primerjajo hitro novinarstvo oziroma hitre novice s hitro hrano in trdijo: »Tako kot hitra hrana ni hranljiva za vaše telo, tako tudi hitre novice niso hranljive za vaše možgane. Kaj ni že čas za spremembo?«