• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodek SOZ: Stereotipe moramo zatreti že v ranem otroštvu

Ste vedeli, da je v Sloveniji med diplomanti kar 61 odstotkov žensk? In ali ste vedeli, da je po drugi strani le 20 odstotkov izvršnih direktoric in zgolj 5 odstotkov predsednic uprav? Tudi o tem je bilo govora na današnjem dogodku »Dobro jutro, oglaševalci« z naslovom Pravičnost ali priročnost izražanja?

Foto: Nina Krajnc - VIST, oddelek za fotografijo

Na dogodku v organizaciji Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) je bilo govora predvsem o tem, da bi morali doseči večjo stopnjo uravnoteženosti med predstavniki obeh spolov tako v politiki in gospodarstvu kot tudi v oglaševanju in medijih pa tudi v vsakdanjem življenju. Divna Brkić Hendrickx, direktorica družbe Kliping, Melanie Seier Larsen, partnerica in izvršna direktorica v svetovalnem podjetju Boston Consulting Group, Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor v agenciji Pristop, in Marko Stabej, redni profesor za slovenski jezik na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani, so se strinjali, da je tematika pereča in zanimiva in da se ji treba čim večkrat posvetiti v javnih razpravah. Brkić Hendrickxova je na primer poudarila, da se pojavnost žensk v medijih od leta 2014 ni prav nič povečala in že vsa ta leta ostaja okoli trideset odstotkov, zato je v današnjem dogodku videla priložnost za »razširitev obzorij«.

Sogovorniki so si bili enotni, da postavljanje kvot za čim večjo uravnoteženost nikakor ni smiselno. Vsak od nas pa bi moral biti po njihovem mnenju pozoren na dejstvo, da se začnejo stereotipi glede ženskih in moških vlog v družbi oblikovati že v ranem otroštvu. Stereotipe moramo tako zatreti že v družinskem krogu in poskrbeti za to, da bodo otroci rasli v okolju, ki ni obremenjeno z značilno ženskimi in moškimi vlogami.