• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Virtua PR odslej z novim imenom in celostno grafično podobo

Po 18 letih delovanja se je agencija Virtua PR preimenovala v Actuado, z novim imenom pa komunicirajo vsebinske spremembe zadnjih nekaj let. Agencija je od februarja 2019 tudi HubSpot GOLD Agency partner.

Actuado je digitalna marketinška agencija, ki se osredotoča na storitve vhodnega (inbound) marketinga in pogovornega marketinga. Kot je povedala ustanoviteljica Jasna Suhadolc, večino prihodkov agencija ustvarja v tujini (čeprav so zelo veseli 33-odstotne rasti prihodkov slovenskih naročnikov v letu 2018), zato nov naziv odraža »aktivnosti pri združevanju marketinga in tehnologije«.

»Po 18 letih delovanja kot Virtua (PR) smo se odločili za celovit rebranding zato, ker smo v zadnjih letih ustvarjanje vsebin nadgradili z uporabo marketinških tehnologij, na primer za marketinško avtomatizacijo in pogovorni marketing preko klepetalnih botov, ki nam pomagajo pri osredotočenosti na rezultate. Actuado je skovanka iz besed ACT in DO, ki dobro odražata naše vrednote. Spremljamo tehnološke trende, smo aktivni pri njihovi implementaciji in naredimo, kar obljubimo,« je za MM povedala Suhadolčeva.