• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Rdeča pika« tudi za Plastiko Skaza

Podjetje Skaza je za izdelek Bokashi Organko 2 dobila prestižno oblikovalsko nagrado Red Dot.

V Skazi seveda ne skrivajo navdušenja in pravijo, da gre za izjemno ugledno svetovno priznanje za odličnost oblikovanja njihovega izdelka. »V času, ko je kupcem pomembna zgodba, povezana s celovito izkušnjo z izdelkom – od koristi, enostavnosti uporabe in čustvene povezanosti, je lepota oblikovanja pomemben faktor popolnega zadovoljstva. Človeško oko ljubi lepoto v vseh njenih pojavnostih. Krožno gospodarjenje z domačimi biološkimi odpadki z Bokashi Organkom 2 tako postaja ne samo trendovska sprememba in okoljsko ozaveščeno ustvarjanje novih virov energije, temveč tudi proces, ki navdušuje z lepoto izdelka,« pravi Tea Gasser, direktorica korporativnega komuniciranja v Skazi.

DOSLEDNO URESNIČUJEJO VIZIJO

Blagovna znamka Skaza temelji izključno na bio osnovanih materialih in, kot pravijo, gredo zelo dosledno in odločno po poti uresničevanja svoje vizije: biti med desetimi najboljšimi ekološkimi podjetji na svetu. »Zagotovo smo del globalne, ekološke zgodbe. Že prestižne akademske nagrade trajnostne mode, ki so jih konec lanskega septembra podelili v italijanski Modeni, jasno kažejo, kam nas vodi globalna industrija. Ne samo v modi, temveč povsod. Sem sodi tudi naša panoga. Z vidika estetike so se predstavniki Prade, Micheleja, Giorgia Armanija in Pierpaola Picciolinija ter mnogi drugi zavezali, da bodo v prihodnjih letih delovali pod etičnim etosom ohranjanja lepšega in čistejšega planeta – to poslanstvo pa na podlagi naših vrednot že leta uresničujemo tudi v našem podjetju,« dodaja Glasserjeva.

Na vprašanje, kako nameravajo izkoristiti »rdečo piko« v promocijske oziroma marketinške namene, pa odgovarja: »S ponosom, samozavestjo in z iskreno zahvalo vsem, ki so ustvarjali Bokashi Organka 2, bomo nagrado vključili v vsa naša komunikacijska orodja in prodajne kanale. Predvsem pa si želimo, da so naši zaposleni ponosni na nagrado, ker je dejansko njihova. Nagrada med zaposlenimi poraja zmagovalno razmišljanje, pozitivno naravnanost, je vzvod za motiviranje ekipe in daje nov kreativni naboj. Na trgu je nagrada edinstvena referenca, ki nas ločuje od sorodnih izdelkov v kategoriji. Nagrada ustvarja širšo skupnost zadovoljnih, saj vpliva na višjo stopnjo zaupanja in spoštovanja tudi poslovnih partnerjev. Všeč nam je, da tudi na ta način stopamo ob bok največjim, kot so Apple, Adidas, Siemens in BMW.«