• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Žoga je tista, ki povezuje

NK Maribor in Mastercard sta združila moči s pobudo #ŽogaZbližuje, s katero želijo na stadion Ljudski vrt pritegniti več družin. V okviru aktivnosti bo potekala tudi nacionalna nagradna igra, preko katere bo prvič v zgodovini slovenski otrok spremljal nogometnega igralca na finalni tekmi Lige prvakov v Madridu.

26. marca 2019 sta na stadionu Ljudski vrt v Mariboru Mastercard in NK Maribor predstavila projekt »Družini prijazen stadion« in pobudo #ŽogaZbližuje. Z dogodkom so napovedali novo smer (neprecenljivih trenutkov) na družinskem sektorju stadiona, postavili pod vprašaj trenutno športno (ne)kulturo, izpostavili vzroke za odsotnost družin na nogometnih stadionih in ozaveščali o pomenu vključujoče medgeneracijske kulture.

Kot je za MM povedal Aleš Petejan, vodja marketinga pri družbi Mastercard Slovenija, z vsemi aktivnostmi v okviru pobude #ŽogaZbližuje aktivno odgovarjajo na ugotovitve raziskave o kulturi nogometnega navijaštva v Sloveniji. Ta namreč izpostavlja ovire, ki družine zadržuje pri obiskovanju nogometnih tekem. »Če nam uspe povečati zavedanje, da gre za družini prijazen stadion, bo to vsekakor pripomoglo k povečanju obiska na družinskem sektorju. Z aktivnostmi želimo spremeniti pogled na določene stvari, da bi ljudje prišli na tekmo in uživali v nogometu,« pravi Petejan. Slogan #ŽogaZbližuje je sicer izpeljanka mednarodnega izvirnika, ki so jo prilagodili aktivnostim v Sloveniji.

»V povezavi z družinskim sektorjem stadiona bomo izvajali aktivnosti, ki bodo omogočale družinam prijazno vzdušje, hkrati pa bomo do konca sezone za otroke pripravili posebna presenečenja. Tako bodo otroci lahko spremljali ogrevanje igralcev pred tekmo ob igrišču, spremljali sodnike, se srečali z nogometnimi zvezdniki nogometnega kluba Maribor in gostujočih ekip ter še veliko več,« dodaja sogovornik.

Glavni cilj omenjene raziskave je bil namreč ugotoviti, kakšna je percepcija nogometnega navijaštva splošne populacije v Sloveniji. Rezultati so pokazali, da nogometni navdušenci z otroki tekem pogosto ne obiskujejo zaradi pomanjkanja urejenih prostorov za družine. »Ob tem se več kot 70 odstotkov vprašanih strinja, da bi se z zmanjšanjem nasilja na nogometnih tekmah povečal tudi obisk tekem. Podoben delež meni, da del nogometnega stadiona, namenjen družinam izboljša varnost obiskovalcev,« pojasnjuje Irena Setinšek, izvršna direktorica Mediane.

Še o nagradni igri: otroci, stari od 7 do 9 let, lahko v nagradni igri sodelujejo s prijavo na uradni spletni strani Mastercarda –. Izmed vseh prijavljenih bodo z naključnim žrebom določili zmagovalca, ki ga bodo razglasili 11. maja na derbiju med Mariborom in Olimpijo v Ljudskem vrtu.