• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Slovenski oglaševalski zbornici mednarodna nagrada za organizacijo Zlatega bobna

Slovensko oglaševalsko zbornico (SOZ) je Svetovna zveza oglaševalcev (WFA) nagradila za »izjemno voditeljstvo« in »prispevek k oglaševalski panogi«.

Nagrado WFA podeljuje vsako leto tistim projektom, ki jih organizirajo nacionalne oglaševalske zveze, in je mogoče »izmeriti njihov pozitiven vpliv na poslovanje«.

»Zlati boben je postal eden največjih mednarodnih festivalov kreativnosti v Evropi, ki ga vsako leto obišče več kot tisoč kreativcev iz 40 držav. Festival stremi k višanju standardov tržnem komuniciranju in transparentnosti v oglaševanju. Ima velik vpliv na razvoj kreativnih industrij, še posebej v Srednji in Vzhodni Evropi,« so v pojasnilu zapisali v WFA.

Zlati boben je bil eden izmed 20 prijavljenih projektov, skupaj pa so jih nagradili 13. Nagrade so s svojimi projekti sicer dobile še oglaševalska združenja iz Avstralije, Brazilije, Francije, Turčije, Švedske in ZDA.

Nagrado je v imenu SOZ-a na podelitvi v Lizboni prevzela izvršna direktorica Mojca Briščik. »Na SOZ-u smo počaščeni, da je tudi WFA, kot izredno pomembno mednarodna organizacija, prepoznala vlogo, ki jo je imel in jo še vedno ima Zlati boben. Nagrada, ki jo je sicer prejela zbornica, je nagrada vseh, ki so festival snovali in ga gradili. To za nas pomembno mednarodno nagrado pa sem sprejela tudi in predvsem v imenu vseh, ki v festival verjamejo še danes. In kot je povedal Jure Apih: »Želimo si, da bi oglaševanje spremenilo svet na bolje«, in to je zagotovo eden od ciljev, ki jih bomo na Zlatem bobnu v bodoče tudi zasledovali,« je povedala Briščikova.