• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oblika in funkcija v tihožitju

Zavod IAB je te dni objavil prvi del vodiča po sožitnem (nekdaj nativnem) oglaševanju.

Kot je v predstavitvi vodiča zapisal Zoran Savin, direktor Zavoda IAB, je bilo potrebnih »kar nekaj vročih debat«, da se je delovna skupina uskladila glede terminologije. Savin poleg dejstva, da gre za panožni dogovor, še bolj poudarja, da gre za termin, ki »res izraža bistvo tovrstnega oglaševanja«.

»Kot boste spoznali v priročniku, gre za oglaševanje, kjer se vsebina oglaševanja zlije z vsebino medija, oziroma živi v popolnem »sožitju« z drugo vsebino. Rekel bi celo, da gre za najboljšo definicijo tega, kaj je in kaj ni sožitno oglaševanje.«

V priročniku poleg najpogostejših oblik sožitnega oglaševanja najdete še kopico uporabnih nasvetov, odgovorov na najpogostejša vprašanja in vodila za pravilno označevanje oglasov.

 

Prvi del vodiča najdete na povezavi.