• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Najdaljša digitalna razstava na svetu

Cilj oglaševalcev je, da do potrošnikov pridejo na čim več načinov, ki postajajo čedalje bolj inovativni in zanimivi. Oglaševalski gigant Clear Channel se je v Stockholmu odločil za zanimivo potezo – podzemno železnico v švedski prestolnici je spremenil v najdaljšo digitalno razstavo na svetu.

Zasnovali so tako imenovano »Emotional Art Gallery« (»Galerijo čustvene umetnosti«), v kateri 250 digitalnih panojev prikazuje šest originalnih umetniških del, ki izražajo pozitivna čustva, kot so sreča, mir in umirjenost. Dodali so algoritem, ki je skeniral javne podatke v realnem času, vključno z iskanji na Googlu in posodobitvami prometa, da bi ocenil čustva potnikov in jim prikazal umetniško delo, ki ustreza njihovemu razpoloženju. Pobudo so sprožili kot odgovor na poročilo, ki je pokazalo, da so prebivalci v Stockholmu izpostavljeni največ stresu izmed vseh Švedov.

Pojav fizičnih prostorov, ki se odzivajo na ljudi, sicer ni nov. Že lani smo videli, da je brazilski ViaQuatro uporabljal podatke o razpoloženju ljudi, da bi ciljno usmeril ustrezne oglase na vrata metroja. Zdaj je Clear Channel naredil še nekaj korakov naprej, s tem, da ne delajo toliko na oglaševanju kot na dejanskem dobrem počutju ljudi, ki jim nudijo sprostitev ter umetniško izkušnjo. Glede na to, kako stresne so lahko vsakodnevne vožnje na delo in domov, je lahko to izjemna naložba v zdravje prebivalcev, za oglaševalce pa seveda nov način, kako lahko izkoristijo inovativne nove kanale in podatke o strankah, da bodo na pravem mestu ob pravem času.